Arculatot váltott a Mofém 2018-ban
Felmerülhet a kérdés, miért van szükség a megújulásra? Miért nem hagyunk mindent úgy, ahogy van? Hiszen piac-vezető márka vagyunk, közel 50%-os piaci részesedéssel, termékeink megbízhatóak, szeretik a szerelők, a fogyasztók, és szinte mindenki ismeri. Ez így bőven elég lesz a következő 100 évre is!
Biztos így van? Biztos, hogy a mai rakétasebességgel változó világunkban megengedheti bárki magának, hogy üljön a babérjain? Biztos, hogy az új generáció, akinek kinyílt a világ, akinek minden egy karnyújtásnyira van, beéri azzal, amivel a szülei vagy nagyszülei? Valószínű nem, és az biztos, nem ülhetünk ölbe tett kézzel, ahogy nem tettük az elmúlt 118 év alatt sem.
Fennállásunk alatt a siker titka mindig az volt, hogy időben felismertük a változások szükségességét és az abban rejlő lehetőségeket.
Merre tovább? Hol tartunk most?
Az arculatváltást egy komoly kutatás előzte meg. Felmértük a sikeres megújuláshoz a Mofém márka erősségeit és gyengeségeit, amellyel még közelebb kerültünk a helyes út kiválasztásához. Szerethetővé kell tennünk a márkát, sőt, meg kell szólítanunk új célcsoportokat. Szép és jó a hagyományok tisztelete, de emellett frissességet és a fiatalosságot is közvetíteni kell.
Az országos piackutatás után, elkezdhettük tervezni a különböző arculati elemek új formáit.
Új logo és színek
A megadott kritériumunk a következő volt: „megújult, letisztult és fiatalos legyen, ugyanakkor valamennyit hagyjon meg a jelenlegiből is.” Külső segítséget is igénybe vettünk. Több ügynökséget megversenyeztettünk, majd a lehetséges opciókat fókusz csoporttal teszteltük le. A mai kor embere, a letisztultságot, az egyszerűséget keresi. A régi logóban ez nem volt meg, viszont az új embléma fiatalos, lendületes, ugyanakkor megmaradt a folytonosság a múlttal.
A termékek, a fotók, a bemutatófalak, az épületek dekorációi, a világítótáblák, a katalógusok és a reklámajándékok folyamatosan megújulnak és a közeljövőben terveink szerint teljes körűvé válik az arculatváltás.
Mofém termékek a webáruházunkban